توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ | اولین جدال گروه مرگ

  • کد خبر: ۲۳۳۷۰۰
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ | اولین جدال گروه مرگ
تیم‌های اسپانیا و کرواسی در اولین جدال گروه مرگ یورو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، یورو ۲۰۲۴ از جمعه شب، ۲۵ خرداد با دیدار افتتاحیه آلمان و اسکاتلند آغاز شد که به پیروزی قاطع ژرمن‌ها به پایان رسید.

در دومین روز از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، پس از رقابت مجارستان و سوئیس، بازی‌های گروه دوم که به گروه مرگ این رقابت‌ها نیز معروف است آغاز خواهد شد.

تیم‌های اسپانیا و کرواسی نیز در این گروه شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۱۶ و ۲۰۱۲ نیز همگروه بوده‌اند که اسپانیا در یورو ۲۰۱۲ توانست یک بر صفر و کرواسی در یورو ۲۰۱۶ توانست ۲ بر یک به پیروزی برسد. البته این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ نیز با یکدیگر بازی کردند که لاروخا نیز در این دیدار توانست ۵ بر ۳ کروات‌ها را شکست دهد.

در دیگر دیدار این گروه ایتالیا و آلبانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->